Inlägg: 1595718
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
zigge:Haha. Så är det. Dock har jag märkt att de bästa disskusionerna har jag med mig själv:-)
Ska inte dit tyvärr men det blir nog kul som fan.
Gärna med en poängövervikt till det där vacka laget från Göteborg.
Dragan 2k: Lite ensamt o trist här, måste prata med dig själv? :-)
Jaja, på Onsdag äre ju Match igen, då kommer vi! Dvs Laget, tyvärr inte jag personligen. Ska DU dit? Kan ju alltid tjööta upp inför match i MoDoboka!