Nu gjorde det inte så mycket rent tabellmässigt men torsken mot sunkAIK irritierar mig.
Inlägg: 1601322
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Idag är vi riktigt starka. Visst bara ett måls övervikt men det kändes väldigt stabilt.