Idag är vi riktigt starka. Visst bara ett måls övervikt men det kändes väldigt stabilt.
Inlägg: 1601891
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Dragan 2k: Örebro på menyn härnäst.
Sjukt att vi har minusstatistik på dem.
Hoppas vi tar dem nu. Kan faktiskt vara en fördel att Joel inte är med.
Han har svårt att hänga med och det finns en anledning att han inte gör så mycket poäng längre.
Sjukt att vi har minusstatistik på dem.
Hoppas vi tar dem nu. Kan faktiskt vara en fördel att Joel inte är med.
Han har svårt att hänga med och det finns en anledning att han inte gör så mycket poäng längre.