Blev som det blev. 2 poäng i alla fall men jag hatar verkligen det där sunklaget Örebro.
Inlägg: 1603318
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Dragan 2k:Ytterst nära "bara" en pinne för Er, straffen som "rann igenom" målisen, inte ofta man ser. Men Grattis iaf! Vi är nere i en svacka, minst sagt.