Dragan 2k:Ytterst nära "bara" en pinne för Er, straffen som "rann igenom" målisen, inte ofta man ser. Men Grattis iaf! Vi är nere i en svacka, minst sagt.
Inlägg: 1603352
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
zigge: Hade lite tur där men det det är uppenbart att vi inte riktigt behärskar defensiva lag. Örebro, AIK och Leksand är alla lag som verkar passa oss extremt illa.
Nåväl vi tar poäng i var och varannan match så det måste finnas en styrka i det.