Inlägg: 1603362
Svarskommentarer
Sv: Säsongen 2013-2014
Dragan 2k: Några dagars smältning. När man tror sitt lag är bra är det bra att Skellefteå kommer som motståndare och tar ner en på jorden.
Det laget är snuskigt bra. Fullständigt överlägset i serien.
Det laget är snuskigt bra. Fullständigt överlägset i serien.
zigge: Hade lite tur där men det det är uppenbart att vi inte riktigt behärskar defensiva lag. Örebro, AIK och Leksand är alla lag som verkar passa oss extremt illa.
Nåväl vi tar poäng i var och varannan match så det måste finnas en styrka i det.