Mike.F: ?
Inlägg: 2283787
Svarskommentarer
Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
Sven.Savage: Ser inget fel på den är väl lika snygg som alla andras emblem .
Huvudsakligen är väl att laget är bra som Frölunda alltid är och har varit .
Mitt andra lag i SHL .
Huvudsakligen är väl att laget är bra som Frölunda alltid är och har varit .
Mitt andra lag i SHL .
Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
Sven.Savage: Snodd från Frida Hansdotter och jag gillar den inte men fulare än Luleås är den nog ändå inte!
Mike.F
Mike.F
Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
Sven.Savage:
Kan de inte ta tillbaka loggan de hade före indianen? retro är ju inne.. inte Windows10
Kan de inte ta tillbaka loggan de hade före indianen? retro är ju inne.. inte Windows10
Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
Frölunda satsar på alpin sportswear och stöttar Frida Hansdotter :) dock med Detroit vingar.
+ 2
