Inlägg: 2284344
Svarskommentarer
Sv: Ny säsong! andra möjligheter!
{8839}: ja man vänjer sig nog men det är konstigt att man inte kör mer retro kan jag tycka!
Mike.F
Mike.F
+ 1
Huvudsakligen är väl att laget är bra som Frölunda alltid är och har varit .
Mitt andra lag i SHL .