Det har ju snackats tidigare om att Salo kommer förlänga med Frölunda nu skriver Expressen lite om det. O efter hans slutspel så lär dte ju säkerligen bli så. Bara hoppas han kan skola in Gistedt bra och hålla måttet ännu ett år.
Salooo
« Föregående · 704106 Till forumet
Sv: Salooo
Dragan 2k: Jag som trodde att det var något liknande: "Efter att Dragan med posse besökt senaste isträningen fick spelarna fly hals över huvud då fläktarna inte klarade av att ta undan all cigarrök."
Tomi Kallio sa: - Di där jävla storpamparna som tror di kan komma hit och bete sig som di vill. Nä, skicka de på tacklingsträning med Oduya.
Tomi Kallio sa: - Di där jävla storpamparna som tror di kan komma hit och bete sig som di vill. Nä, skicka de på tacklingsträning med Oduya.
« Föregående · 704106