Vi kommer att få möta MoDo!
« Föregående · 223751 Till forumet
Sv: Vi kommer att få möta MoDo!
Kikkoman: Äh, varför har Modo vunnit mot oss i tidigare SLUTSPEL jo för att dom har varit bättre hela säsongen,
men nu är vi bättre.
OPTIMIST....JAVISST
men nu är vi bättre.
OPTIMIST....JAVISST
« Föregående · 223751
Men får vi möta Leksand, så kommer vi att slå ut dom. Men då har vi säkert skador efter dom matcherna.
Så jag hoppas att Södertälje kvitterar så att vi kan vinna och gå vidare utan skador.