Inlägg: 1159781
Svarskommentarer
Sv: The Players 2009
Gidde: Så länge Fanny kan få honom att ta det lugnt så tror jag Henrik vinner. Han behöver inte gå för green nu på 16:e och han ska bara träffa mitt på green på 17:e.
Henrik FTW!
Börjar kännas som att det är 17:e hålet emot just nu...
Go Henrik!