Inlägg: 1159782
Svarskommentarer
Sv: The Players 2009
Poffa:
Undra om Fanny & Henrik pratar svenska med varandra?
Troligtvis, men inte alls säkert.
Nu håller vi tummarna för inspelet på 16!
Undra om Fanny & Henrik pratar svenska med varandra?
Troligtvis, men inte alls säkert.
Nu håller vi tummarna för inspelet på 16!
Gidde: Så länge Fanny kan få honom att ta det lugnt så tror jag Henrik vinner. Han behöver inte gå för green nu på 16:e och han ska bara träffa mitt på green på 17:e.
Henrik FTW!