Inlägg: 1250041
Svarskommentarer
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
Gurra88:
Så jag hatar Foppa? Skall vi slå fast det i en antingen svart eller vit sanning?
Jag du är helt klart rättvis och stryker ingen medhårs...möjligen Foppa då :-)
Jag spyr där det bör spys och hyllar det det bör hyllas, så enkelt är de..
Redigerad kommentar