Inlägg: 1250042
Svarskommentarer
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
Et tu Brute: Skiter faktiskt fullständigt i vad du tycker.. Face fact. Hv kommer aldrig få någon i närheten av Foppas klass. Bara sug på den;)....
Stryker inte Foppa medhårs. Bara att han är förbannat bra så går inte annat än att häpna. Hade gärna sett honom i Brynäs 7 dar i veckan.
Stryker inte Foppa medhårs. Bara att han är förbannat bra så går inte annat än att häpna. Hade gärna sett honom i Brynäs 7 dar i veckan.
Gurra88:
Så jag hatar Foppa? Skall vi slå fast det i en antingen svart eller vit sanning?
Jag du är helt klart rättvis och stryker ingen medhårs...möjligen Foppa då :-)