Hockeyälskaren: Haha, så nu har du bytt klubbtillhörighet från Brynäs till Oskarshamn? Alla vet att du är Pettisbif. Välkommen tillbaka!
Inlägg: 2209180
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn
Bifbiffen: Har aldrig sagt att jag håller på Brynäs och man behöver inte vara pettsibiff för att inse att Brynäs är en skitförening.