Bifbiffen: Har aldrig sagt att jag håller på Brynäs och man behöver inte vara pettsibiff för att inse att Brynäs är en skitförening.
Inlägg: 2209224
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: Sant. Men varför skapar man då konto med lagtillhörighet Brynäs? Alla vet att du är Pettisbif, t om fått det bekräftat