Bissett19: Hmm, har USA och Schweiz en match mindre spelad? Vad är i sådana fall oddsen att USA låter Schweiz vinna för att slippa möta Kanada i kvartsfinal.
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut, Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.
Kanon eller bara en pajas,döm själva;)