Mattias Ek!!
« Föregående · 607585 Till forumet
Sv: Mattias Ek!!
mattias - 74: Du låter uppgiven, mår du riktigt bra? En god kamrat måste ställa sådana frågor när han märker att hans vänner är ur balans.
Sv: Mattias Ek!!
Stigsson:
Ja du jag mår dåligt.... Hur hade du mått om mora varit i samma sits som Leksand :-)
Ja du jag mår dåligt.... Hur hade du mått om mora varit i samma sits som Leksand :-)
Sv: Mattias Ek!!
mattias - 74: Jag är fortfarande glad över att vi får vara med att leka överhuvudtaget. ;-)
« Föregående · 607585
se länk!!