Inlägg: 1148223
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 08/09
mattias - 74:
Jag såg dem på Östermalms IP (Stockholm) då. När vi kom dit var Smokie klara.
Jag såg dem på Östermalms IP (Stockholm) då. När vi kom dit var Smokie klara.
Kan det nog vara, Smokie var förband !