Inlägg: 1148241
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 08/09
Det är väl bara att gratulera till ett kanonförvärv. Vem hade trott att han någonsin skulle spela i Leksand?
Jag såg dem på Östermalms IP (Stockholm) då. När vi kom dit var Smokie klara.