Inlägg: 1153301
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2009 / 2010
mattias - 74:
Ja, visst är det kul. Fast det har ju mest varit tråkiga besked om folk som lämnar hittills.
Manne lämnar iaf, vilket jag inte ser som någon större förlust.
Ja, visst är det kul. Fast det har ju mest varit tråkiga besked om folk som lämnar hittills.
Manne lämnar iaf, vilket jag inte ser som någon större förlust.
På Johans blogg ( Malmöiten ) är det nån som skrivit en kommentar att ML skall få sluta med det sportsliga inom Leksands IF men att han skall få vara kvar i föreningen och få andra uppgifter. Bendelin tar över och Boorken kliver ner i båset. På Superstars forum snackas det om att Hedberg kommer " hem " igen!
kul med Silly season nu !!