Inlägg: 1153302
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2009 / 2010
87bth01:
Vore kul och få hem Hedberg ! Han må vara 36 år men han håller i As med råge.
Vore kul och få hem Hedberg ! Han må vara 36 år men han håller i As med råge.
Ja, visst är det kul. Fast det har ju mest varit tråkiga besked om folk som lämnar hittills.
Manne lämnar iaf, vilket jag inte ser som någon större förlust.