Linköpings HC

7298 inlägg · 775 ämnen

Silly Season 2007/2008

« · 877412 Till forumet

Sv: Silly Season 2007/2008
Lumber Jack: Instämmer i funderingarna. Pihl hade problem med sin storlek och "domarnivåerna" redan för två säsonger sedan, frågan är hur det har blivit nu. Hur som helst finns det två monster i truppen nu, sätt Pihl och Majesky framför kassen i boxplay... :P
Kommentera

bobbe: Man skulle iofs kunna sätta in Pihl och Majesky en meter framför mål med en hink med puckar var. Jag är övertygad om att ingen av de kommer att ha placerat en enda puck i det öppna målet. ;)
Kommentera

Grattis till ett bra förvärv så länge han inte får något fint erbjudande från NHL.
Kommentera

spud: Tack tack, ja han blir en rejäl förstärkning. Fast jag tror tyvärr att det luktar NHL om den killen.
Kommentera

Neej! inte Mange ! vilken förlust!!
Kommentera

LHC-girl: Kul för Magnus. Mindre kul för Linköping. Men är det någon som man unnar en tid i NHL är det nog vår gamle hjälte Magnus.
Kommentera

Dragan 2k: Kul för Brynäs också, då slipper vi honom ;-)
Kommentera

Dragan 2k:
absolut så är det jättekul för Magnus skull!ingen tvekan om det.
Men kännbar förlust för Cluben!!
Kommentera

Grattis Mange!
Lycka till nu och visa att du inte är för liten för NHL utan att du kommer lira brallorna av dem.

Inga sura miner - jag smilade faktiskt när jag såg nyheten.
SKITKUL!
Kommentera

Kul att Emvall blir lagkapten för Lhc,känns som ett bra val!!
Kommentera

distanserad: Skönt att han äntligen får chansen dom nya reglerna som tillämpas i NHL gynnar ju helt klart honom. Bara önska han lycka till.
Kommentera

Första Ispasset 1/8 kl. 17:00 i Stångebrohallen
Samtliga LHC-supportrar ska vara där då! )
Kommentera

Vicke_LKPG: Första _officiella_ ispasset, ja. Det verkar som att de tjuvstartar dagarna före, tråkmånsarna... ;)
Kommentera

bobbe: De vill väl inte att publiken ska komma förrän de hunnit montera bort stödskenorna och slipat ner taggarna på skridskorna ;)
Kommentera

Paddan: De är nog allt lite för fega för att visa sina sanna Bambi-jag... ;)
Kommentera

bobbe: Det är ju annars det som brukar vara det roligaste med den första isträningen, att se hur stappliga första skär de eventuellt tar.

Fast, det är klart, nuförtiden ska ju isträningarna vara stora happenings inför tusentals åskådare där spelarna gör några halvljumma försök att se ut som att de istränar.

Tacka vet jag en gråkall tisdagsförmiddag i Kempehallen med ett knappt tiotal åskådare, men med en rent ut sagt helvetisk träning istället
Kommentera

Om ni har missat detta;

Tomas Surovy klar för NHL(rykten säger Phoenix Coyotes)

Mycket tråkigt, men som redan nämnt vi har ju fortfarande en riktigt bra forwardssida med elelr utan Surovy.
Nu kanske vi kan lägga lite mer krut på en bra back.
Kommentera

Vicke_LKPG: tjao. Surovy har jag aldrig räknat med. Rätt givet att vi var en plan B för honom.

Oroväckande är dock att vi har en rätt tunn trupp för att vara helt allvarlig. Tror aldrig detta räcker. SM guld för Frölunda luktar det i dagsläget.
Kommentera

för övrigt undrar jag vad det är för ärthjärnor (2 st) som har röstat på Phil som hetaste nyförvär... jisses.. jag blir förvånad om han tar plats. Mattias är naturligtvis vårt hetaste hetaste hetaste alla kategorier hetaste nyförvärv.
Kommentera

distanserad:

Så går det när man inte har ett "Jag är en idiot"-alternativ...
Kommentera

distanserad: Det är till att gardera sig...
Kommentera

knaskamilla:

distanserad är överkvalificerad för det alternativet.
Kommentera

Dags att göra om eran omröstning nu va?

Kim Staal borde ju vara ett alternativ. :)
Kommentera

Både staal och Weinis, kommer bli en stabil duo på krogarna.
Kommentera

Ny omröstning finns tillgänglig!

Nu även med "idiot-alternativ"!
Kommentera

Va ju mindre bra för er detta..

Se länk..
Kommentera

Backen Josef Melichar är klar för Cluben!

flipp eller flopp?
Kommentera

Vicke_LKPG: Luktar desperation om du frågar mig. Osäkert kort. Men å andra sidan - lär inte bli svårt att ta en plats...
Kommentera

« · 877412