Lumber Jack: Instämmer i funderingarna. Pihl hade problem med sin storlek och "domarnivåerna" redan för två säsonger sedan, frågan är hur det har blivit nu. Hur som helst finns det två monster i truppen nu, sätt Pihl och Majesky framför kassen i boxplay... :P
bobbe: Man skulle iofs kunna sätta in Pihl och Majesky en meter framför mål med en hink med puckar var. Jag är övertygad om att ingen av de kommer att ha placerat en enda puck i det öppna målet. ;)
bobbe: Det är ju annars det som brukar vara det roligaste med den första isträningen, att se hur stappliga första skär de eventuellt tar.
Fast, det är klart, nuförtiden ska ju isträningarna vara stora happenings inför tusentals åskådare där spelarna gör några halvljumma försök att se ut som att de istränar.
Tacka vet jag en gråkall tisdagsförmiddag i Kempehallen med ett knappt tiotal åskådare, men med en rent ut sagt helvetisk träning istället
Tomas Surovy klar för NHL(rykten säger Phoenix Coyotes)
Mycket tråkigt, men som redan nämnt vi har ju fortfarande en riktigt bra forwardssida med elelr utan Surovy. Nu kanske vi kan lägga lite mer krut på en bra back.
för övrigt undrar jag vad det är för ärthjärnor (2 st) som har röstat på Phil som hetaste nyförvär... jisses.. jag blir förvånad om han tar plats. Mattias är naturligtvis vårt hetaste hetaste hetaste alla kategorier hetaste nyförvärv.