Man får gratulera till poängen! Den kommer ni att ha stor nytta av i allsvenskan! :-)
Sorry
12392 · Nästa » Till forumet
Sv: Sorry
Hehe nu var det psykningar på hög nivå må jag säga, passa er Prosten och Tordan så dom inte tänder till Linköpings pojkarna:-) Men frågan är väl inte om Brynäs ska vinna utan med hur mycket!
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu
http://www.nolbyhockey.nu