Det blir inga poäng för er Linköpings-grabbar i morgon heller
Sorry
« Föregående · 11927 Till forumet
Sv: Sorry
Hehe nu var det psykningar på hög nivå må jag säga, passa er Prosten och Tordan så dom inte tänder till Linköpings pojkarna:-) Men frågan är väl inte om Brynäs ska vinna utan med hur mycket!
Länkar:
http://www.nolbyhockey.nu
http://www.nolbyhockey.nu
« Föregående · 11927