Nyförvärv?
« Föregående · 954025 Till forumet
Sv: Nyförvärv?
distanserad:
Har ingen koll på marknaden men om det poppar upp någon hyfasat offensiv back tycker jag att Cluben ska kolla på honom.
Visst det funkar väl bra nu men det ser ju lite kärvt ut i PP ibland..
Kom hem MANGE!
Har ingen koll på marknaden men om det poppar upp någon hyfasat offensiv back tycker jag att Cluben ska kolla på honom.
Visst det funkar väl bra nu men det ser ju lite kärvt ut i PP ibland..
Kom hem MANGE!
Sv: Nyförvärv?
Vicke_LKPG: Jo, sant. Men då får det allt vara lite mer än en "hyfsad" dussinlirare. Men det är klart. En renodlad PP back skulle behövas. Så sant så sant.
Sv: Nyförvärv?
distanserad: Tror tyvärr vi kommer få se Mange inom en inte allt för lång framtid. Tyvärr får man väl säga.
Sv: Nyförvärv?
mok:
Absolut!!är han värd all lycka "over there"men kommer han hem är han sååå välkommen!!
Ikväll är det väl dags att vända trenden i Ö-vik !!
Absolut!!är han värd all lycka "over there"men kommer han hem är han sååå välkommen!!
Ikväll är det väl dags att vända trenden i Ö-vik !!
Sv: Nyförvärv?
distanserad: Har Chicago värvat mange som maskot eller?
"- Han har varit väldigt, väldigt professionell i sin framtoning och attityd och passar bra in i vårt omklädningsrum och ger oss energi när det behövs, säger Tallon till Chicago Tribune."
"- Han har varit väldigt, väldigt professionell i sin framtoning och attityd och passar bra in i vårt omklädningsrum och ger oss energi när det behövs, säger Tallon till Chicago Tribune."
« Föregående · 954025
Jag säger Nej. Finns inget intressant på marknaden som skulle tillföra något tror jag. Vad tror ni?