Ah... nu får de fasen släppa lite nyheter om nyförvärv inför nästa säsong. Väldigt vad tyst det är.
Inlägg: 1033179
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON
distanserad:
Som Leksing så gläds jag för " pajens " skull. Bara att önska honom lycka till !
Som Leksing så gläds jag för " pajens " skull. Bara att önska honom lycka till !
Sv: SILLY SEASON
distanserad: Hur är det? Fortfarande lika besviken på Saravo? Eller har han spelat upp sig?