Inlägg: 1154917
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON
mattias - 74: Absolut. Men trist att han går till ett sopgäng.
Nån som vet om han plitat på för LHC efter nästa säsong som det ryktades om?
Nån som vet om han plitat på för LHC efter nästa säsong som det ryktades om?
Som Leksing så gläds jag för " pajens " skull. Bara att önska honom lycka till !