Inlägg: 1081227
Svarskommentarer
Sv: Lauritzen till brynäs
distanserad:
Neeej inte redan!! !!Fågelben är ju som en oslipad diamant.. tror han kommer bli riktigt duktig,energispelare behövs!!!
Ja det är bara att gratulera Brynäs!!
Neeej inte redan!! !!Fågelben är ju som en oslipad diamant.. tror han kommer bli riktigt duktig,energispelare behövs!!!
Ja det är bara att gratulera Brynäs!!
Lite trist - hade gärna sett mer av honom.