Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1081270

Sv: Lauritzen till brynäs
distanserad:
Neeej inte redan!! !!Fågelben är ju som en oslipad diamant.. tror han kommer bli riktigt duktig,energispelare behövs!!!
Ja det är bara att gratulera Brynäs!!

Svarskommentarer

Sv: Lauritzen till brynäs
Jaha, antar man ska vara glad för 1 pinne mot ssk. LHC inte riktigt taggat.
Rätt kul match trots allt att kolla på pga av många mål och spänning i slutet.

MEN det finns en STOR oro. Backsidan är ju för fan div 1 klass på. MAX. Och vi klagade förra året???

Majesky? Är det hans tvillingbrorsa som lirar i år?
Surovy??? SKICKA TILLBAKA honom till Luleå. NU. Köpte så många korvar idag - igen. Lägg där till att både Fernholm och Fransson darrade och gick bort sig idag. Rejält.
Återstår då Aalto - godkänd. På grund av mål.

5 underkända av 6. Inget bra betyg.
Dags att matcha Bozic mer och lyfta in Ekbom i laget.
Samt - snälla Phil - LÄK FORT! Annars kommer det gå fort nedåt i tabellen.

Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG