Inlägg: 1155066
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON
ah, nä det har han inte gjort ser jag. Men familjen ska bo kvar i Linköping, så det är väl troligt att han återvänder när han skrapat ihop lite dinares.
Nån som vet om han plitat på för LHC efter nästa säsong som det ryktades om?