Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1160408

Sv: Hävelid..
Larionov: Nu skrev jag ju det där med att plocka ut guldet med glimten i ögat. Vi ska ju även inte glömma att vår allra bästa spelare kanske förra säsongen - Pajen - kommer lämna ett tomrum efter sig som inte blir lätt att axla.

Ang. Haydar tror jag det i mångt och mycket hänger på om det blir någon CHL eller inte. En viskning är att vår käre finansfullis var på väg att säkra Haydar åt LHC - men nu efter att CHL darrar - så lär ju även som jag läste nånstans Hugo darra - vilket gör värvningen av Haydar högst osäker.

Svarskommentarer

Sv: Hävelid..
För övrigt så axlar man inte ett tomrum utan man fyller det.
Förlåt språkpolisen.

Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG