Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Inlägg: 1160409

Sv: Hävelid..
För övrigt så axlar man inte ett tomrum utan man fyller det.
Förlåt språkpolisen.

Svarskommentarer

Sv: Hävelid..
Läste i sportbladet idag (vet ej hur gammal artikeln var... menmen), att LHC va rosenrasande över avtalet som antagligen blir av mellan NHLPA och Europa. Där spelare kan dra till NHL redan i sommar om dem vill. Dem ska fan inte gnälla i LHC!!! Dem köper ju för f-n ihop sitt lag varenda jävla år, så det gör väl inget om detta avtal blir av? Mike Helber: "Vi harrrr inge emot attt våårrrrra unga killaar drrrar ditt, men vi vil inte att våårrraa eldrre och dyrrrra speeelarrre åkeir dit"... HAHAHA Dem satsar ju ändå inte på yngre killar, så tror fan det! När satsade LHC på eget?????

Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG