Linköpings HC

SHL · 7302 inlägg · 777 ämnen

Sorry


Sv: Sorry
Man får gratulera till poängen! Den kommer ni att ha stor nytta av i allsvenskan! :-)

Sv: Sorry
TACK

Sv: Sorry
hä hä , men i kväll blir det nog inte frågan om ett eller två mål , nej i kväll blir det nog fler ,undrar var jag läste det , kan det vara på www.brynäs . se . ju du , tänk va gubbs å rutin kan göra mycket , fast inte i brynäs

Sv: Sorry
Ville bara gratulera LHC till en mkt bra genomförd match!

Sv: Sorry
Hehe nu var det psykningar på hög nivå må jag säga, passa er Prosten och Tordan så dom inte tänder till Linköpings pojkarna:-) Men frågan är väl inte om Brynäs ska vinna utan med hur mycket!

Sv: Sorry
Strykdax i kaffehallen!

Sorry
Det blir inga poäng för er Linköpings-grabbar i morgon heller

12392 · »
Vilket lag vinner SM-guld 09/10?
HV71
20% (12)
Timrå IK
18% (11)
Linköpings HC
13% (8)
Brynäs IF
12% (7)
MODO Hockey
8% (5)
Frölunda HC
7% (4)
Färjestads BK
5% (3)
Luleå HF
5% (3)
Rögle BK
3% (2)
Södertälje SK
3% (2)
Djurgårdens IF
2% (1)
Skellefteå AIK
2% (1)
Bryr mig inte (håller på ett blåbärslag)
2% (1)

Antal röster: 60 st   | Kommentera (3)

Sidan sköts av: bobbe distanserad Vicke_LKPG