Uggel
« Föregående · 4705 Till forumet
Sv: Uggel
Jodå, man har väl stöttat de flestas kassor. Har en hemsk ovana, jag samlar på sportlåtar... Sist köpte jag Örebro SK, jäkligt bra faktiskt. :-) Jaha, och det har kommit en ny LHC-låt sedan techno-eran. jahaja, då blir det till att shoppa i vinter också dårå.
Nu ska jag vara egoist. Hur går det för Pelle Eklund???
Nu ska jag vara egoist. Hur går det för Pelle Eklund???
Sv: Uggel
Egoist och egoist.... tror du delar dn nyfikenheten med flera, speciellt i Östergötland ;)
Har inte kollat någon träning själv, men efter vad jag hört ser han vass ut. Grejen med de "gamla" rävarna är väl generellt att de ofta ser lite halvloja ut under försäsongen. Tror man får vänta tills allvaret drar igång innan man riktigt vet vad han går för.
Har inte kollat någon träning själv, men efter vad jag hört ser han vass ut. Grejen med de "gamla" rävarna är väl generellt att de ofta ser lite halvloja ut under försäsongen. Tror man får vänta tills allvaret drar igång innan man riktigt vet vad han går för.
« Föregående · 4705
Ska bli skoj att besöka er ishall igen, det är rätt coolt att den ser ut att ligga mitt i ett shoppingcenter med glasfasaderna. Typ, Lindex på våning 3, H&M på våning 2... :-)