« Föregående · 310490 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dysso: På tal om resultat, vad hände egentligen i KA? Hade du inte meddelat HV om att du skulle närvara? För visst var du på plats under matchen mot FBK? :P
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Chief:
Eller så mediterar han över LHF's senaste resultat och försöker komma på vad han ska göra för att det inte ska upprepa sig? ;)
Eller så mediterar han över LHF's senaste resultat och försöker komma på vad han ska göra för att det inte ska upprepa sig? ;)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Så var det ja. Albert kanske håller på att jobba sig dithän? Eller också har han kanske hittat en Britneybild, precis som Kickan skrev. Då är rekordet snart slaget. ;)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Chief: Personen du tänker på måste vara John Wesley.
Men för att slå hans rekord så måste alber hålla på ett bra tag till.
Men för att slå hans rekord så måste alber hålla på ett bra tag till.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Vet att det på HS fanns nån som kunde sitta i dagar och kolla en tråd hos LHF. Jag tror Albert försöker slå hans rekord i noggrann läsning...;)
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Albert har verkligen läst förstasidan jättelänge. I flera timmar. Den måste vara väldans intressant idag. Kanske innehåller den LHF-omklädningsrumsbilder? Eller så är det Britneyblder förstås eftersom Albert har fastnat där : )
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Men "Satan från Öst", spelar inte han på andra sidan Atlanten?
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Det gör de väl redan? Jag menar, 500 pers är ju så gott som ingenting. Jag tycker faktiskt synd om BIK - de har skulder de måste greja innan säsongen är slut och publiken sviker och underlättar därmed inte direkt för BIK att få ordning på ekonomin.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Dysso: Iofs inte men delar av dom kanske gör det om dom beblandar sig med "Satan från Öst".
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello:
Tyckte jag såg att dom hade publik på 600 eller nåt sånt i sin sista hemmamatch, så det är väl inte så många som kan bojkotta dom?
Tyckte jag såg att dom hade publik på 600 eller nåt sånt i sin sista hemmamatch, så det är väl inte så många som kan bojkotta dom?
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Kickan: Låter väldigt bra det. Men vad tror du att vissa personer från bodensik.coms forum säger om det?
Dom kanske börjar bojkotta alla Bodenmatcher då.
Dom kanske börjar bojkotta alla Bodenmatcher då.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Ok, vi lämnar ämnet Portelloförbud för en stund. Imorgon kommer i alla fall ett gäng från PHC respektive BIK och kollar matchen. Målet är att stärka samarbetet de norrbottniska klubbarna emellan - något som behövs om alla tre klubbar skall överleva.
Sv: En otråd på Sportsnackiska
Portello: Vi tar väl fram den här tråden då. Tråden utan röd tråd. Otråden.
Sv: Gusten
zigge: Nej, det är faktiskt flera dagar sedan jag kollade TV överhuvudtaget. Förrexten skulle jag aldrig dregla över gröningar när det finns så mycket bättre på närmare håll. Däremot måste jag säga att jag tyckte att Canal+ hade placerat kameran synnerligen bra under omklädningsrumsintervjuerna efter matchen mot DIF : )
Sv: Gusten
Albert Hall: Micke och Jesse valde tydligen att göra som jag föreslog i våran krisdiskussion efter Leksandsmatchen här på SpS när det gäller Skuggan. Imorgon är han placerad med två unga högenergispelare - Emil och Häger - och får följaktligen utgöra rutinen och lugnet i sin kedja. Linus flyttar till Tella och Ledin.
På skadefronten bör det snart kunna se lite ljusare ut. Petter är på väg tillbaka. Tuukka har deltagit i endel träningar och Fabbe får väl plocka bort gipset snart. Särskilt Fabbes återkomst ser jag fram emot men alla tre är ju ganska tunga avbräck offensivt.
På skadefronten bör det snart kunna se lite ljusare ut. Petter är på väg tillbaka. Tuukka har deltagit i endel träningar och Fabbe får väl plocka bort gipset snart. Särskilt Fabbes återkomst ser jag fram emot men alla tre är ju ganska tunga avbräck offensivt.
Nu ska vi visa dom...
Nu ska vi visa hela hockey Sverige att det bara var en engångs företelse att vi förlorade med så mycket på hemmaplan. Tror att även spelarna kommer vara mycket tända imorgon. Får verkligen hoppas att måskyttet lossnar nu åxå. Jag tror på vinst för Luleå med 5-2.
Sv: Gusten
Albert Hall: Andra lag är inte "Den Store Djävulen i Öst" i gröningarnas ögon. Det är det som är skillnaden.
Tillväxten underifrån ser i alla fall lovande ut för våran del. 4 spelare i Team 18, nämligen Viktor, Daniel Larsson, Marcus Nyberg och Johan Harju. Det var på tiden att Harju fick chansen - naturliga målskyttar ska uppmuntras. Dessutom har vi ju Frallan i Team 20. Grattis till dem alla!
Tillväxten underifrån ser i alla fall lovande ut för våran del. 4 spelare i Team 18, nämligen Viktor, Daniel Larsson, Marcus Nyberg och Johan Harju. Det var på tiden att Harju fick chansen - naturliga målskyttar ska uppmuntras. Dessutom har vi ju Frallan i Team 20. Grattis till dem alla!
Sv: Gusten
lizzard: Jag tycker det är rätt intressant jag. Hur inskränkt kan man egentligen bli? :)
Tur för Gusten att han i det närmaste spikade igen och vann matchen åt Bik, annars vet man aldrig hur det hade slutat...
Däremot verkar det inte spela någon roll om man lånar in lirare från andra elitserielag, som modo och VF till exempel.
Tur för Gusten att han i det närmaste spikade igen och vann matchen åt Bik, annars vet man aldrig hur det hade slutat...
Däremot verkar det inte spela någon roll om man lånar in lirare från andra elitserielag, som modo och VF till exempel.
Sv: Gusten
Kickan: Så ödlan med ett Xtra Z är släkt me Portello?
Jag som trodde paddor o ödlor va artfränder.
Liksom Frisco o Portello.
Nä, mobba nu inte Pite-stackarn, LÅT HAN GÅ på Matchen!!
Åtalbart? Ska nån åtalas, så är det väl Skandalia-packet, där hade en friplåt vart en fjärt i rymden. Lyxrenoverade lägenheter till barnen samt London-penthouse, dit har Pension-spararnas pengar gått.
Fi Dong, tom Moderata skribenter förfasas över omoralen i det 'konkurensutsatta' Skandalia Död.
Jag som trodde paddor o ödlor va artfränder.
Liksom Frisco o Portello.
Nä, mobba nu inte Pite-stackarn, LÅT HAN GÅ på Matchen!!
Åtalbart? Ska nån åtalas, så är det väl Skandalia-packet, där hade en friplåt vart en fjärt i rymden. Lyxrenoverade lägenheter till barnen samt London-penthouse, dit har Pension-spararnas pengar gått.
Fi Dong, tom Moderata skribenter förfasas över omoralen i det 'konkurensutsatta' Skandalia Död.
Sv: Gusten
zigge: Portello har inte ett sådant jobb att han kan välja att göra saker och ting imorgon istället på samma sätt som jag kan göra det om jag vill. Det kan visa sig bli våran lycka den här säsongen, eller hur Portello ; )
Jag ser inte ditt förslag som sponsring, utan snarare som en muta. Sånt är åtalbart : P
Jag ser inte ditt förslag som sponsring, utan snarare som en muta. Sånt är åtalbart : P
Sv: Gusten
Portello: Det är ju ganska välkänt att en mycket stor andel av gröningarna anser att allt är Luleås fel, och är det inte Luleås fel så är det Stockholms fel. Så har det alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara så länge Boden överhuvudtaget existerar, och det gör det nog inte så länge till eftersom de alla bör svälta ihjäl då de inte kan köpa mat någonstans pga att alla butikskedjor antingen sponsrar LHF eller på annat sätt uttryckt LHF-sympatier. T ex genom att som Hemköp i Boden ha en LHF-tröja hängande i butiken, om nu inte någon hungrig gröning tvingat dem att plocka ner den.
« Föregående · 310490 · Nästa »