Inlägg: 1067126
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lövva: Det värsta är att Gusten är bästa spelare hemma mot ett lag som Rögle, han gör säkert 7-8 superräddningar på chanser som ska vara mål och ändå förlorar vi matchen.
I 3:e är vi mer eller mindre utspelade och Rögle för spelet på vår HEMMAPLAN i en match som står 3-3. Burra inne på 3 bakåt och ansvarig själv för både 3-3 och 3-4.
AVGÅ 2xROGER
______________
I 3:e är vi mer eller mindre utspelade och Rögle för spelet på vår HEMMAPLAN i en match som står 3-3. Burra inne på 3 bakåt och ansvarig själv för både 3-3 och 3-4.
AVGÅ 2xROGER
______________
Och att Piff å Puff gång på gång väljer att stoppa in honom i slutet av mathcerna kan ju bara tyda på en sak. Total inkompetens me det kommer ju knappast som någon nyhet för någon.
Finns inte en chans i världen att vi klarar oss från kvalserien om vi inte kan vinna sådana hemmamatcher som den idag. Å det finns inte en chans i världen vi kan vinna hemmamatcher som idag om vi inte har ett eget spel.
Som det såg ut idag blev spelarna skärrade när dem fick pucken i deras ägo och dem hade inte en blekaste aning vad dem skulle göra med pucken.
Inte så konstigt kanske när tränarnas spelidé bygger på två saker. Jobba hårt å täcka skott. Å täcka skott är ju jävligt svårt att göra när man har pucken