Inlägg: 1067147
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Kan ärligen säga att jag inte är här för att strö salt i såren - men oj vilken jobbig säsong ni går till mötes.
I 3:e är vi mer eller mindre utspelade och Rögle för spelet på vår HEMMAPLAN i en match som står 3-3. Burra inne på 3 bakåt och ansvarig själv för både 3-3 och 3-4.
AVGÅ 2xROGER
______________