Inlägg: 1071495
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lövva: Wikegård sågade på bra i hockeykväll, synd han sa sig gilla tränarna.
Dessutom tyckte han omark såg ut som en mashmallow. Det reflekterade jag oxå över direkt i 1:a matchen. Han såg tjock och otränad ut, var han inte sist upp för slalombacken oxå?
Det tillsammans med att han numera drattar på ändan i nästan alla sargdueller vilket nästan aldrig hände ifjol gör mig ganska fundersam.
Dessutom tyckte han omark såg ut som en mashmallow. Det reflekterade jag oxå över direkt i 1:a matchen. Han såg tjock och otränad ut, var han inte sist upp för slalombacken oxå?
Det tillsammans med att han numera drattar på ändan i nästan alla sargdueller vilket nästan aldrig hände ifjol gör mig ganska fundersam.
www.youtube.com/watch?v=JQKeboyd09I