Inlägg: 1071505
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: "Herregud, serien har ju precis börjat" säger Rönnberg apropå krisen i Luleå.
Fan alltså, han har ju inte fattat ett skit. Utan poäng kan man aldrig komma ifatt något lag. Det här ser bara värre och värre ut
Fan alltså, han har ju inte fattat ett skit. Utan poäng kan man aldrig komma ifatt något lag. Det här ser bara värre och värre ut
Dessutom tyckte han omark såg ut som en mashmallow. Det reflekterade jag oxå över direkt i 1:a matchen. Han såg tjock och otränad ut, var han inte sist upp för slalombacken oxå?
Det tillsammans med att han numera drattar på ändan i nästan alla sargdueller vilket nästan aldrig hände ifjol gör mig ganska fundersam.