Inlägg: 1079285
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: "en patetiskt dålig och hemmabetonad Morgan Johansson eller den vanliga Pölsaturen kunde stoppa oss idag"
Haha...
Några tveksamma utvisningar men i stort inget fel på Johansson.
Inte konstigare än att ni själva och alla hemmalag ofta får ett par tveksamma domslut med sig.
Bara det att du i din enögdhet inte ser såna självklarheter.
Man får ett helt annat perspektiv på saker och ting med 2 ögon.
Prova nån gång, det är faktiskt rätt så givande.
I övrigt vinner ni rättvist.
Haha...
Några tveksamma utvisningar men i stort inget fel på Johansson.
Inte konstigare än att ni själva och alla hemmalag ofta får ett par tveksamma domslut med sig.
Bara det att du i din enögdhet inte ser såna självklarheter.
Man får ett helt annat perspektiv på saker och ting med 2 ögon.
Prova nån gång, det är faktiskt rätt så givande.
I övrigt vinner ni rättvist.
Sv: Kvällens match
Håller med er. Johansson var nog sämst på isen men idag krigade alla bra. En eloge till Modig men han får gärna hålla sig i målet. När han är bakom målet stiger pulsen direkt.
Bra krigat och Modig förtjänar en stor eloge för sin insats.