Inlägg: 1079575
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Huge: Som Pölsasupporter har man ju världsbilden att det är helt normalt att få minst 5 PP i varje period och allt annat är konstigt och enögd beskådande.
Men jag förstår att du är orolig nu när Markström börjat lira på allsvensk nivå å laget visar sitt rätta jag och inte ens kan vinna när domarn bjuder på det ena än det andra. Ni får väl hoppas att domarn i nästa match fixar ett par mål till er för tydligen räcker det inte han han dömer bort motståndarnas längre. Det kommer gå fort att rasa till kvalserieplats.
Men jag förstår att du är orolig nu när Markström börjat lira på allsvensk nivå å laget visar sitt rätta jag och inte ens kan vinna när domarn bjuder på det ena än det andra. Ni får väl hoppas att domarn i nästa match fixar ett par mål till er för tydligen räcker det inte han han dömer bort motståndarnas längre. Det kommer gå fort att rasa till kvalserieplats.
Sv: Kvällens match
Huge: Tycker han var generellt kass.
Sen att Luleå hade betydligt fler utvisningar var väl bara som säsongen sett ut hittills.
Sen att Luleå hade betydligt fler utvisningar var väl bara som säsongen sett ut hittills.
Haha...
Några tveksamma utvisningar men i stort inget fel på Johansson.
Inte konstigare än att ni själva och alla hemmalag ofta får ett par tveksamma domslut med sig.
Bara det att du i din enögdhet inte ser såna självklarheter.
Man får ett helt annat perspektiv på saker och ting med 2 ögon.
Prova nån gång, det är faktiskt rätt så givande.
I övrigt vinner ni rättvist.