Inlägg: 1092017
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
distanserad: Nej jag säger att det saknas folk till 1:a linen medans vi redan har 9 pers som egentligen slåss om 6 platser i 3:e och 4:e, vad vi ska med en till spelare som ska harva där förstår jag inte.
Hade vi fått hyra Surovy hade det i alla fall fyllt en funktion.
Hade vi fått hyra Surovy hade det i alla fall fyllt en funktion.
Vi har riktigt bra centrar varför han inte riktigt fått chansen i år. Däremot behöver vi L-Y, vår andre J20 norrman, eftersom han är ett energiknippe med Blomdahl kvaliteter - något vi inte (i alla fall innan Jämtin) har tillräckligt i laget.
Hybris verkar ha slagit dig - då du anser Luleå ha ett lika komplett lag som LHC. Glöm inte att ni haft en handfull tokdopade spelare sista tiden som Bartecko, Omark, Harju - och en eller två skador och ni är tillbaka hos södertälje i botten. Så nog fan behöver ni spela in några fler spelare som kan producera.
Jaja.
Lycka till med Mats, ska bli kul att se honom lira lite mer framöver.