Inlägg: 1092015
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: Du kanske inte ska spela dummare än vad du är. Naturligtvis är han inte värvad för att spela i första linan - i alla fall inte på torsdag.
Vi har riktigt bra centrar varför han inte riktigt fått chansen i år. Däremot behöver vi L-Y, vår andre J20 norrman, eftersom han är ett energiknippe med Blomdahl kvaliteter - något vi inte (i alla fall innan Jämtin) har tillräckligt i laget.
Hybris verkar ha slagit dig - då du anser Luleå ha ett lika komplett lag som LHC. Glöm inte att ni haft en handfull tokdopade spelare sista tiden som Bartecko, Omark, Harju - och en eller två skador och ni är tillbaka hos södertälje i botten. Så nog fan behöver ni spela in några fler spelare som kan producera.
Jaja.
Lycka till med Mats, ska bli kul att se honom lira lite mer framöver.
Vi har riktigt bra centrar varför han inte riktigt fått chansen i år. Däremot behöver vi L-Y, vår andre J20 norrman, eftersom han är ett energiknippe med Blomdahl kvaliteter - något vi inte (i alla fall innan Jämtin) har tillräckligt i laget.
Hybris verkar ha slagit dig - då du anser Luleå ha ett lika komplett lag som LHC. Glöm inte att ni haft en handfull tokdopade spelare sista tiden som Bartecko, Omark, Harju - och en eller två skador och ni är tillbaka hos södertälje i botten. Så nog fan behöver ni spela in några fler spelare som kan producera.
Jaja.
Lycka till med Mats, ska bli kul att se honom lira lite mer framöver.
Aja J20 har ju lite tunt med spelare, han får väl lira där då.