man får väl gratulera till 3p. Jag ska inte säga att domaren vann matchen åt er, det gör bara dåliga förlorare men ni får nog allt hålla med om att ni fick lite hjälp... ;)
Inlägg: 1094777
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
skalpjägaren: blåst är blåst.
är svårt att oblåsa.
Men sen kan man ju fråga sig varför han blåser?
är svårt att oblåsa.
Men sen kan man ju fråga sig varför han blåser?
Sv: Kvällens match
skalpjägaren: Helt klart är det så, dommarn blåste på tok för tidigt borde vart mål. Men nog är man trots det glad över säsongens mest oförtjänta 3-poängare.