Inlägg: 1094781
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: Ja, blåst är blåst, så är det. Det är jättesvårt att oblåsa men dessto lättare att inte blåsa när man inte borde... Det gick ju lite snabbt tycker jag.
Salcin: Absolut, 3p är alltid välkommet, turligt eller ej...
Släpper alltid Modig sådana returer eller? Det är ju helt otroligt att Frölunda inte kunde sätta några pucker med tanke på alla returer
Salcin: Absolut, 3p är alltid välkommet, turligt eller ej...
Släpper alltid Modig sådana returer eller? Det är ju helt otroligt att Frölunda inte kunde sätta några pucker med tanke på alla returer
är svårt att oblåsa.
Men sen kan man ju fråga sig varför han blåser?