Inlägg: 1100713
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Portello: En annan sak jag tänkte på.
Vi är i delad ledning och det lag vi haft svårast mot är de som ligger SIST
Vi är i delad ledning och det lag vi haft svårast mot är de som ligger SIST
Sv: Kvällens match
Portello: jag hade trott det skulle vara typ 6+6 lag och vi skulle höra till de nedre 6.
Nu är det istället 7+5 och vi hör till den övre gruppen.
Och den övre av de 7 dessutom.
Återstår att se vartåt det lider men vi ligger way över mina bästa förhoppningar iaf.
Nu är det istället 7+5 och vi hör till den övre gruppen.
Och den övre av de 7 dessutom.
Återstår att se vartåt det lider men vi ligger way över mina bästa förhoppningar iaf.
Så underbart det är att vara luling för tillfället. Firma Harju/Omark. Vad ska man säga? Helt sjukt bra. Men vi ska inte glömma bort Lavander som utför ett hästjobb.