Inlägg: 1100734
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Grattis Lule. Nu när vi och MoDo är en skam för hockeyn i norrland, är det skönt att se att ni och SAIK håller fanan högt.
Nu är det istället 7+5 och vi hör till den övre gruppen.
Och den övre av de 7 dessutom.
Återstår att se vartåt det lider men vi ligger way över mina bästa förhoppningar iaf.