Tung lördagsem är väl bara förnamnet, tur vi har jvm semin att se fram emot, och att det är tätt mellan es matcherna (även om skadorna oroar en del..).
Inlägg: 1106218
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
björn power: Är bara glömma och komma igen. Men fy vad tungt med tre skador.Och alla på nyckelspelare även om Chabada inte har varit så tongivande.
Men pinsamast idag var inte att vi förlorade med 1-7 utan något helt annat.
Men pinsamast idag var inte att vi förlorade med 1-7 utan något helt annat.