Inlägg: 1106236
Svarskommentarer
Sv: Kvällens match
Portello: I kvällens match hade Luleå lämnat allt försvarsspel kvar i Luleå och passnings och anfalspelet i bussen...
Finns inget possitivt att säga om matchen mer är att vi hade tur att det inte vart två siffrigt.
Sämre än så här kan man inte spela ens mot ett korplag utan att förlora.
Hoppas nu att skadorna på Sandström och Chabada inte är allvarliga.
Nu glömer vi det här och laddar vi possitiv JVM hockey
Finns inget possitivt att säga om matchen mer är att vi hade tur att det inte vart två siffrigt.
Sämre än så här kan man inte spela ens mot ett korplag utan att förlora.
Hoppas nu att skadorna på Sandström och Chabada inte är allvarliga.
Nu glömer vi det här och laddar vi possitiv JVM hockey
Men pinsamast idag var inte att vi förlorade med 1-7 utan något helt annat.